Benim ki daha 17 aylık, ben alışsın diye bebeklerini koyuyorum lazımlığa sırayla çişiş diye yaptırıyoruz, sonra altlarını siliyoruz ve alkışlıyoruz. Bizim için çok erken belki ama alıştırmak için iyi bir yöntem gibi.. Bir kaç gün oynadıktan sonra ‘sıra şimdi sende’ diyerek oturtmayı deneyebilirsiniz ☺️