Nianyldz Arkadaşlar selam.biz sadece mama ile besleniyoruz.geceleri 4 kere mama için uyanıyor oğlum.gece 00.30-002.30-04.30-06.30 saatlerinde kalkıyor genelde.sizde durumlar nasıl?
Busraaygun Nianyldz benim bebeğim yarın 4 aylık oluyo gece 12 de uyuyo 4 buçukta kalkiyo 7 ye kadar uyumuyo öyle Su an
Hazine_aykut Nianyldz 9 buçuk da yatar kızım 1 yada 2 gbi kalkar sonra 5 gbi kalkar sonra 8 de uyanır uyumas
Elifalyaannesi Biz 3 aylığız genelde 3 saatte bir kaldırırım ama bazen 4 saat olduğu oluyor sadece mama ile besleniyor
Mirac_21032019 Nianyldz 11 de uyuyoruz mama yiyip 7 gibi uyaniyo mamasini yediriyorum biraz salliyorum 8.30 a kadar uyuyo
Miraytos Masaalah kızlar sanslisiniz ama canım kendini yalniz hissetme benimkide çok uyaniyor 😆 11de zorla uyutuyoruz 1de uyanıyor 2de 3.5 5 6.30 7 bucuk 8 arasında güne basliyoruz
Miraytos Masaalah kızlar sanslisiniz ama canım kendini yalniz hissetme benimkide çok uyaniyor 😆 11de zorla uyutuyoruz 1de uyanıyor 2de 3.5 5 6.30 7 bucuk 8 arasında güne basliyoruz
Cinar_annesi Nianyldz 4.bucuk aylik 10 gibi uyur 1bucuk gibi emişiriz sonra tekrar uyur 8de kalkar cok sukur 🤗bazen huzursuzlugu olur ama genelde boyle tatlim alıskanlık olmustur seninkinde sadece su verip uyutmayi denesen belli saatte?
ayseozkann valla çok fazla uyanıyor bebeğiniz benmki de 4 aylık benm bebeğmde öyle sürekli kalkıyor sizinki gibi :)
Nianyldz Alışkanlık edindi sanırım sürekli mama istiyor birde kilolu bebek değil 4 aylık 6,5 kg ☹️ Ne zaman düzene girer merak ediyorum 🤔 doktoru normal diyor