Sebusebu doktor 5.5 aylıkken başlamamızı istedi. Ben doktor ne diyosa öyle yaptım. Yoğurtla başla dedi. Sonra sebzeleri ver dedi. Sebzeleri sonra yoğurtla karıştır, sonra 2 sebzeyi karıştır, 3 sebzeyi karıştır vs. Gibi tarif etti. Öyle yaptım. 3 gün kuralıyla. Ben blw yapmadım. Şuan 9 aylık 1 aydır köfte, brokoli tarzı tüm şeyler yaptığımda eline veriyorum yiyor. Yemeyi çiğnemeyi öğrendiği için şuan boğulma tarzı bişe yaşamadık çok şükür. Ama ilk başlarken ona cesaret edemezdim ki doktorumuzda 8-9 aydan sonra blw yap demişti. Sebzeleri de mevsimi olanları aldım. Kıştı tam da balkabağı mevsimiydi. Ama şimdi normal kabak mevsimi. Balkabağı şart değil normal kabak verebilirsin. Yeterki mevsimi olan şeyleri ver