Premature_annesii Kızlar bebeğim 15 aylık dün geceden beri ateşli. Alından 37 koltuk altından 39 çıkıyo. Dişten diye düşünmüştüm ama niye bu kadar farklı çıkıyor iki ölçüm
2lokummannesiii Premature_annesii koltuk altı daha doğru ama 39 sa ateşi inler ne bileyim kıpkırmızı olur. Enfeksiyon var belli ki. Ateş düşürücü verin. Acile gidin yarın da doktora çıkarsınız kulak ve boğazına baksın.
Premature_annesii 2lokummannesiii 1 saat önce calpol verdim ama daha düşmedi. Acile gitme imkanımda yok. Sabaha kadar takip edeyim
bjkbb Premature_annesii bizde aynı durumla karsilasmistik. Evde temassizla alnından ölçüyorduk farklı çıkıyordu dijitalle koltuk altından ölçüyorduk yüksek çıkıyordu hemşireye sormuştuk niye böyle diye hani koltuk altı her zaman bir iki derece yüksek gösterir demişti alın gibi açık alan olmadığı için.
Ceylanzumra Premature_annesii canım araba warsa qotur acile bizim eczacı arkads bebeklerin koltuk altina bakin dio
bjkbb Premature_annesii alından ölçüleni. Çünkü kendileride hastanede öyle yapıyordu yine atesliydi çocuğum tabi ama koltuk altından ölcünce 39.5 falan çıkıyordu ama hastane de hep 38 - 38.5 çıkıyordu
sevgii_123 Premature_annesii en güvenilir dijital ile koltuk altı ölçümü diye biliyorum alnı yanakları nasıl eli ayağı soğuk mu halsizlik var mi
Premature_annesii sevgii_123 elleri ayakları yanakları soğuk, şakakları sıcak. 22.30da şurup verdim ama koltuk altından ölçünce hala 38.6 civarı çıkıyo
Crnkrtr Genellikle koltuk altından ölçülen ateş ölçerlerin kullanılması gerektiğini söylüyor doktorlar. Çünkü en net sonucu bu şekilde gorebilirmisiz. Allah yardımcınız olsun hemencecik iyileşir insallah kuzucuk…