GK96 Bebeğim 18 aylik olucak herhangi bir kelime,konuşma falan yok. Alkış bay bay yok Taklit etme çok az sık sık ışıklı şeylere bakıyor Ara sıra parmak ucunda yürüyor ama çok az Kendi yaşındaki çocuklar ile oyun oynama yok parka gidince çok ağlıyor binmek istemiyor sizce ne olabilir?
Benisahtesevme2 GK96 20 aylık oğlum kelmesı yok doktorumuz normal dedı ıkı yaşına kadar ısmıne tepkı verıyor mu goz teması kuruyor mu sızınle otızm tek bır cesıt degıl aslanda burdan tanı koymak tabıkı mümkün degıl ama bır çocuk gelısımcı görse ıyı olur
Annebaliii21 GK96 benm oğlum 21 aylık daha kelimesi yok bende inşallah normaldir diye avutuyom kendimi ama tek bir kelime yok kendi kemdine babıldama var ama alkış by by falan var
gamziskoo GK96 ekran maruziyetini bi araştırın, sonrasında da mutlaka tamamen kesin. Benim oğlum ekransiz büyüyen bi bebek ve ekranla büyüyen bebeklerle ciddi farklılıklar mevcut olumlu anlamda
GK96 Deletedmom0099 Televizyona bakıyor çizgi film izliyor acmadigimizda baya agliyor. İsmi ile seslendigimizde bakıyor göz teması da var.
Deletedmom0099 GK96 sizi postuma etiketleyeceğim. kızıma 18 aylıkken silik otizm teşhisi konmuştu, ekranı kestim ve şuan konuşma hariç yaşıtlarını yakaladı. kızımla ilgili tüm detayları yazmıştım okuyup bana döner misiniz benzerlik var mı diye? 😊
Seyma-2436 GK96 Ekranı kesin bir ağlar iki ağlar o bilincinde bile değil. Etkinlikler yapın oyunlar oynayın yapıyorsanız daha çok yapın bakın gelişme var mı
Dondurmalikahve GK96 Tv yi kesinlikle sıfırlayın ağlasın mecbursunuz 2 gün ağlayıp unutur. Tvden sonra açılan çok çocuk var.
GK96 Benisahtesevme2 Çocuk doktorumuz bir psikiyatri görürse daha iyi olur dedi son zamanlarda el hareketleri de var çünkü bizde randevu aldık götürecem inşaAllah ama burdan da sormak istedim.
Annebaliii21 Benisahtesevme2 benim de oğlum 21 aylık kelimesi yok endişeleniyorum ama taklit alkş by komut göz teması var
AliKuzey12 Bir doktora danıstınz mı , ekrana cok maruz kaldıysada olabilir bu gerilikler , allah sifa versin insallah ekran hiş göstermeyşn gerekirse siDe izlemeyin bir süre televizyon telefon uzak tutun cocuktan
GK96 Deletedmom0099 Teşekkür ederim nasıl okuyabilirim yazdıklarınızı pek bilmiyorum söylerseniz sevinirim.
GK96 Deletedmom0099 Öncelikle çok güzel açıklama yapmışsınız tane tane hepsini okudum. Teşekkür ederim… Yazdığınız bazı şeylerle benzerlik var televizyona çok bakıyor zamanında yemek yemiyor diye bizlerde açtık belli ki onun bedelini ödüyoruz şuan…
Benisahtesevme2 GK96 umarım bısey çıkmaz sonucunda canım ama anne yüreği her zaman en doğruyu bılır oyle ıse de en güzel desteği vererek yaşıtlarını yakalamasına yardımcı olacaksındır burada çok anne var o sekılde
Deletedmom0099 GK96 bildirim olarak gelmiş olması lazım etiket yaptım, göremediyseniz de forumun arama kısmına otizm değil mercan kazandı yazarak bulabilirsiniz
Benisahtesevme2 Annebaliii21 doktorumuz dalga gectı güldü bıze ıkı yastan önce endıse etmeyin dedı dıger hersey yolunda ıse sorun yoktur canım
Aselkuss1 Psikiyatrist görsün için rahat etsin oğlum otizm benim 2 yaşında tanı aldı.Taklit çok önemli bebeklerde alıcı dil,mesela hadi kamyonunu getir,bebeği bana ver yada ayakkabını getir, gibi komutları yerine getiriyor mu?
GK96 Aselkuss1 Dışarı çıkmayı çok seviyor ayakkabını getir gidelim dediğimde getiriyor hemen yere oturuyor giydirmem için ama onun dışında birşey getirmiyor.
GK96 Benisahtesevme2 Son zamanlarda el hareketleri baya fazla, yaşıtları ile oyun oynamaz yanına girmez buna benzer davranışları var.
Benisahtesevme2 GK96 benı m oğlum da parkta falan yanına bırı gelınce ıstıyor ıstemıyor çocuklar ıcın normal bence bu durum yabancılıyor olabılır ama el hareketi derken nasıl yapıyor
GK96 Benisahtesevme2 Ellerini yukarı kaldırıp hareket ettirip sonra ona bakması gibi videolara baktığımda otizm hareketleri diye gösteriyor