Kızlar merhaba size bir şey danışmak istiyorum. Dolaptan bir elbsie satın aldım 360 TL ye. Teklifsiz direk aldım pazartesi günü. Satıcıya yazıyorum ne zaman kargolama yaparsınız diye cevap vermiyor. Uygulamaya giriyor diğer ürünlerin altında soru soranlara yanıt veriyor ama sanki kasıtlı yapar gibi bana yanıt yazmıyor. Hatta aldığım ürün satılmış olduğu halde eski soru soranlara yanıt yazıyor ürün özelliği ile ilgili. Hanfendi ben satın aldım diyroum etiket de yapıyorum ama yanıt vermiyor. Hiç satışı da yok bu zamana kadar. İlk kez böyle bişey başıma geliyor. Ne yapmaya çalışıyor olabilir. Çok da istediğim bir elbise. Size danışmak istedim başınıza geldi mi amacı ne anlayamadım 🤔