Kizlar iki yaşına girince zaten biraktiracaktim ne kdr tok olsada bir biberon mamasini icerdi hep fakat bir haftadır içmiyor 80 cc anca içiyor başka içmiyor hep ziyan oluyor mamalar acaba artık birakacakmi biberonu dönemsel istahsizlikmi yemekte eskisi gibi yemiyor çünkü