Merhaba. 21 günlük bebeğim var ve dişim çok kötü iltihap yapmış ve doktor bana klamoks verdi aynı zamanda göğsümün ucu mastit olmaya yakın farkettik ve farklı doktor yine aynı ilacı vermiş fakat antibiyotik sütüme geçermiş ve nasıl yapmam gerektiğini bilmiyorum. Doktorum 3 saat emzirmemem gerektiğini söyledi fakat bizim kız biraz aç🤤 yarısını kırıp içsem faydasını görür müyüm? Var mı aranızda bu ilacı kullanan, ne önerirsiniz?😔