Minteha uyku arkadaşı edindirmeye çalıştınız mı 🌺 benim kızım ayakta kundak yapıp sallanmadan asla uyumayan bir bebekti. 4. Ayda kundağı bıraktım kademeli olarak. 5. Ay da da yavaş yavaş sallamayı bıraktım. Peluş bir oyuncağı var ellerinin arasına koyuyorum bi tarafı yüzüne değecek şekilde, emziği ağzına veriyorum. Beşiğine yatırıp hadi kızım piş piş yapıcaz diyorum bir kaç kere pış pış deyip kapıyı aralayıp çıkıyorum. Genelde 5 dakika içinde uyuyor. Bi yere gittiğimizde çok direniyor ama o zaman da kendime doğru yan çevirip poposunu pş pışlıyorum oyuncak daima çantamızda tabi ki . Geceleri zorluyor bir tek beni bazen uyku müziği açıyorum bazen göğsüne doğru kücük kücük vuruyorum elini tutuyorum vs… tamamen desteksiz uyumasını beklemeyin ki bana göre bu doğru değil . Bebek uyku vaktinin geldiğini anlamalı. Mesela benim bebeğim emzik ve uyku arkadaşını uyku vakti hariç görmüyor bile beşiğini de öyle . Bu üçlüyü kombinlediğim zaman anlıyor ki uyumalıyım 🥰🥹