Elifduru1903 2 aylık kızım var 2 aylık kontrolde 5600 kg çıktı ve boyu 62 cm gayet iyi dedi sağlık ocağındaki ebe anne sütü alıyor çok nadir olsa mama veriyorum korkma gayet iyi doğum kilosu 3480 kg di üzülmeye değmez
Yigitahmedim Busra2013 gayet iyi kilosu zaten çizelgeler var bunlara netten bile kolayca ulaşabilirsin benim kızında 3 kilo doğdu tam 5200 du en son 10 gün önce sadece anne sütü aliyor şimdi 2 ay 1 günlük
Miranbeyinmothersi Busra2013 benim bebeğimde 4000 kg doğdı 2.5 aylıkken 6200 normal dedi doktorumuz. Senin bebeğin kilosu ilk doğumda düşük olduğı için az gelmiş yoksa gayet güzel bir kilo alımı var bebeğin. Bazen kaynanaların yüzünğ bile görmek istemiyorum sırf bu muhabbetlerden dolayı
Deletedmom_33 Busra2013 Benimki de 35 günlükken kendi memesini vermiş kardeşinin aklıyla. Neymiş başkasının memesini tutarsa benimkini tutmaya başlarmış. Silikon ucla zorda olsa az az emziriyordum o olaydan sonra içimden emzirmek gelmedi neredeyse emzirmez oldum bu yüzden sütüm de hepten azaldı. 2.aydan beri mama veriyorum sade.
Busra2013 Deletedmom_33 kendımı emzırdı bu nasıl sacmalık kız sen yıne durmusun onun sacını basını yolardım ben😂😂😂😂😂cocuguma memesını verck he valla şoklardayım hangı mama kulanıyorsun