Momylion biz de bagırsak tepkili alerjiğiz hem alerji doktorum ben çocuk doktorumun önerisiyle aşı yaptırmadım alerjiyi tetikleyebileceği icin. Sorarsanız rota olduk hastaneye yatma durumumuz olmadı cok şükür emmeyi bırakmadığı icin ama serum aldık 6 1 haftalığız aylığız yeni atlattık