Sincappp Kızlar eşime telefon alacağız ama kararsız kaldık sizce redmi note 11 pro mu iyi yoksa oppo reno5 lite mi ikisi arasında çok kararsızız bu telefonları kullananlar bilgi verebilir mi rica etsem.
aylizinannesiii Sincappp şuan elimde resmi note 11 pro var o kadar memnunum ki Samsung alacaktım bu daha rahat geldi mis gibi
gamziskoo Sincappp bende redmi, eşimde oppo var. İkisi de çok güzel ama bugün alacak olsam ben de oppo alırdım
Sincappp Veragillerden biraz bilgi verir misiniz bizim için en onemli şarj o yüzden şarj durumu nasıl.
Veragillerden Hatta bu da son çektiğim fotoğraflardan. Ben hafızasından, çekim kalitesinden (geniş açı özelliği var) kısaca her şeyinden çok memnunum Oppo reno 5 lite. 🌼
Veragillerden Sincappp Oooo en memmun olduğum şeylerden biri, neredeyse bir yıl olacak, şarjı baya gidiyor 😍
Sincappp aylizinannesiii bende redmi note 9 pro kullanıyorum bende memnunum ama 11 nasıl merak etmiştik. Peki şarj durumu nasıl.☺️
Veragillerden Sincappp Filtre falan yok, telefonun kendi özelliği var bir tane, onu açtım da çektim😍arkasındaki kameralar sayesinde geniş açı özelliği var o da çok güzel,
kelebekim Sincappp popo reno 5 lite kulaniyoruz eşimde bende. Gayet memnunum. Pubg oynarken bile kasma yapmıyor düşünün o kadar kaliteli telefon. Ön ve arka kamerası çok iyi. 5 6 kere yere düştü hiç hasarda almadı.
Sincappp kelebekim aynen oda önemli tabi sağlam da olmalı dediğiniz gibi beş altı düşmeye iyi birşey olmamış masallah.🧿🌸