Senaelif1 Aya girdik bebeğim biberonla mama almadan önce de süttümü tazyikli gelsin istiyor tazyikli bölümü çekip son sütü içmiyor bende mamaya başladım ama yağlı sütü çekmeden kafasını çekiyor sık sık emzirmek istiyorum emmiyor kaşıkla veriyorum mamayı da meme reddi umarım başlamaz 😩😩
Bao Senaelif1 4. Ayda artık ön süt son süt olmazki. O bebeğin iyi çekemediği ilk zamanlar için geçerliydi bitti gitti. Bebeğiniz artık kendini doyuracak kadar ve maksimum hızda emiyor. Sorun edeceğiniz bir şey yok yani.
Senaelif1 Bao kilo alımı yavaşladı ama en son 200 Gr almış emmesi 5 dk bile sürmüyor doktorum 56 dk bitirir dedi
Gujeli Uykuya geçişte ya da uyandığında hemen verin. artık sık sık emmiyorlar 4.ayda belki 3 4 saati buluyo (benim bebeğim öyle ) emiş kuvvetleri çok gelişiyor. Bebeğiniz büyüyor 😍
Senaelif1 Gujeli öyle ama malesef emmediği için kilo alımı da olmadı 1 ayda 200 Gr aldı doktorumuz mama başladı
Bao Senaelif1 o zaman daha sık emzirmelisiniz. Beslenme kalitenizi artırmalısınız. Sütünüz var bebek kilo almıyorsa sütününüzün besin değeri iyi olmayabilir. Sağlıklı beslenin. Ayrıca 56 dk ne ya neden 56 dk😅