Busra9290 16 aylık ve asırı hareketlı 1 sanıye oturmuyo ve hep tehlıke pesınde hıparaktıf olmasından kotkuyorum.Uyurken bıle hareketli.Hıc sınırı yok yapma dedıkce daha cok yapıyor.Nabıcam bılmıyrm nasıl davransam daha ıyı olur?
kaganege Hayir kelimesi yerine farklı şekilde avutmak gerekli. Ben o şekilde yapıyorum. Gel oglum bak simdi araba sürelim,oyun oynayalım gibi yada burda ne varmış gel izleyelim gibi. Hayir dedikçe daha çok ısrar ediyor ve inatlasiyorlar