Ctnnss merhaba benim kızımda 1 aydır çişini söylüyor şu an 19 aylık. Yaz sonu gbi 2 yaş olcak o zaman başlamayı düşünüyorum ben de. Ama doktorumuzun tavsiyesiyle şu an kakasını yaparken tuvalete götürüyorum bezine yapıyo. Yakın zamanda adaptörle klozete veya lazımlığa oturtarak yaptrmaya başlıycam, yine bezli olacak bu süreçte. Merak ettiğim siz adaptörle klozete mi oturttunuz yoksa lazımlık mı kullandınız hangisini tavsiye edersiniz