Kızlar adetim gecikti 5 gün evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı doktora gittim ultrasonda keseyi göremedi betaya baktı oda 666 çıktı. Ya çok yeni olduğu için görülmüyor yada dış gebelik olabilir dedi.Pazartesi kontrole çağırdı ama endişelendim bende. Kızımda hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Bilginiz var mı değerim çok mu düşük