Asafm1- devletin verdiklerinde paraben olduğu için onların hiçbirini kullanmıyorum. D vitamini wellcare
Demir ilacı bestiron kullanıyorum. Sağlık ocağının verdiği demir ilacı kabızlık, alerji yapabiliyor. Bizi ebe uyarmıştı. Kızarıklıklar olabilir. Verdikten sonra çok iyi gözlemleyin birkaç gün demişti. Sonra ben içeriğini öğrendikten sonra hiç vermedim zaten