Ben diyetisyenle başlayip 2 ayda 10 kg verdim emziriyorum 10 aylık bebeğim var. Emzirdigimi soyleynce ona gore bi liste yaptı hiç aç kalmadim genelde ara öğünlerde hurma rezene çayı kuruyemiş tukettim. Sabahlarida yumurta,peynir,yeşillik fındık ceviz vs. Akşam yemeklerinede et tavuk veya sebze ama az yağlı yada haşlama olarak yedim. Günlük 3 lt su içip yediklerinize dikkat ederseniz cok rahat verirsnz 😊