2bebislianni şimdi ikisi de farklı kulvar bence
Ben 2,5 senedir robot kullanıyorm bebek olduğundan beri elim kolum oldu bebeyle ben her gün süpürge açamıyorm bu yüzden robot pratik ortalığı hemen toplayıp açabiliyosn burda önemli olan robot her yere girebilcek mi evinz nasıl yani atıyorm küçükse hiç gerek yok ama geniş ve eşyalar müsaitsa bence çok pratik
ama dyson gibi kaliteli çekiş gücü olan makinalr robotla kıyaslanamaz robot mesela kapı arkasına girmiyo dolayısıyla dyson olsa daha iyi mesela duvarla eşya arasındaki boşluk robota uygun değil robot değil dyson önemli oluyo bu noktada
ben robotla mutluyum ama eşyalrm falanda uygun günde 2 kez çalıştırıyorm hiç sorun yaşamıyorum