Tazebabyy ya aslında saat açısından iyi uyuyor bebeğiniz. Doğru yapıyorsunuz. Neden böyle anlayamadım. Bir de bence dediniz ya hani uyanmazsa ben uyandırıyorum diye, uyandırmayın. Belki düzen değiştirmek istiyordur. Biraz direksiyonu ona bırakın. Ne zaman uykusu gelirse o zaman uyutmayı deneyin. Bence siz rahatlayınca her şey yoluna girecek😊