Merhaba arkadaşlar kızım 13,5 aylık kilosu 13,300 olmuş bu ay,üst sınırın üstündeyiz bu durum biraz canımı sıkıyor,anne sütü alıyor mamayı sadece gece uyumadan önce veriyorum yoksa doymuyor ve uyumuyor, yediğine içtiğine hep dikkat etmişimdir ama kalori hesabı da yapmadım elbette,bugün epey araştırma yaptım kimisi daha sonra kilo alımı yavaşlar veya durur diyor (inşallah), bilmiyorum eğer böyle devam ederse doktorundan da beslenme konusunda destek alacağım, aynı aylarda olup benzer durum yaşayan var mı merak ettim gidişat nasıl oldu..