Deryaliiiiiii Kızlar bebegim 14 aylık günde bir kere kaka yapardı bu 3 gündür her yemekten sonra kaka yapıyor yani ishalde degil neden acaba bilginiz varmı yemesinde herzamanki gibi
Duyulurum Deryaliiiiiii olabilir normal bir durum, yediklerinin sindirilmesi farklılık gösteriyor ondan oluyorm. İshal gibi bir sıvılık yoksa sıkıntı olmaz
Cinarefe Deryaliiiiiii benimkide 21 aylik bu ara oyle aybi sekilde. Ben hava degisimden biraz bagirsaklarinin hareketlendigini dusunuyorum