Bebeğim 4200 doğmuştu sonra 3900e kadar indi 1. Ayın sonunda sadece anne sütüyle 4900 olmuştu doktorum az kilo almış ama kötü de değil devam demişti. Sonra 3 hafta sonra tekrar doktora gittim bir iki kere mama vermeye başlamıştım doymuyordu sürekli ağlıyordu çünkü 3 haftada 5950 olmuş yani 1 kilo daha almış doktor hala ee daha çok alabilir diyo 54 günlük daha Şimdiden 6 kilo bence doktorlar biraz abartıyor siz ne diyorsunuz ???