Mbebeh Cansuknk Ne güzel yaaa 😒 Bn 3. Doğumumu yaptım ve 4 ay sonra fazladan 1 kilo kalsa ya 🙄 Nasıl özeniyorum doğum kilolarını yıllarca veremeyen kadınlara 😂 Ama bn doğurdum bütün iştahım gitti zaten normalde de yiyen biri değildim. Gitti güzelim kilolarim 😆
Gujeli Dahiliyeye gidip kan testi yaptırın değerlerinizi kontrol ettirin isterseniz daha sonra diyete başlarsınız bazı değerlerin yüksekliği ya da düşüklüğü iştah açılmasını ya da kapanmasını etkiliyor bende mesela tiroid çıktı 🤷♀️