Merhaba anneler, uzun zamandır kafama takılan birsey var. Kızım kendi yaşıtları ile oynamayı hic istemiyor bi cocuk ona yaklaşsın ağlamaya başlıyor, dokunsun elledi diye ağlıyor suan 23 aylık çoğu zaman oyun alanına götürüyorum, orda çocuklardan uzak noktalar da sadece benimle oynamak istiyor , aile büyüklerimize de kendisini sevdirmez babasıyla bakkala dahi giderken aşırı ağlıyor tabi mutlu dönüyor o ayrı bazen kendisi isterse annemle yengemle veya dedeleri ile oynar bazen de abimin ve ablamın oğulları ile ondan büyükler ama sorun şu Kİ bugün oynuyor ise yarın o kişiler sevmek istediğinde kesinlikle istemez evin içinde bile benden ayrılmaz balkona çıksam cama yapışır lavobaya girsem kapıda çıkana kadar ağlar cok kafama takılmaya başladı neden böyle diye beni istemesi dünyanın en güzel seyi ama sosyallesmemesi üzüyor beni yardım almalı mıyız yoksa daha küçük mü geçici birsey mi acaba ?