AyseAlyamm Kızıma elbise alicam kızlar daha önce zıbın almıştım ayına göre büyüktü. Şimdi indirimde bir elbise denk getirdim anne kız kombin yapmak istiyorum kalıpları nasıl ? Kendim de 155 boy 53 kiloyum
Mbebeh AyseAlyamm Canım aslında bir beden büyük alabilirsin. Gecelik ve elbiseler bir beden büyük olunca daha iyi oluyor 🤗
AyseAlyamm merkurkedisiii canım elbiseler aynı ama renkler farklı ben yeşil kızım pembe aldı atayım hemen 😊 online çok uygun