Kızlar merhaba bebeğim ) aylık ve 3 aydır sadece mama kullanıyoruz bugün bir arkadaşım aradı 2 aylık bebeği var mamaya başladığını doktorunun raporla mama alabilirsin dediğini rapor çıkardığını söyledi bende bebeğinde alerji vs olup olmadığını sordum hayır gayet sağlıklı normal mama kullanıyorum dedi 6 aylık rapor yazmış ve ayda 10 kutu alacakmış benim bildiğim alerjik bebekler alıyor bu şekilde normal mamayı raporla alan var mı acaba ?