sarisinbayan Kızlar bebeğim öğlen 12 den beri uyumuyor 10 saat olmuş yaklaşık bu normal mi Allah aşkına birşey söyleyin çok yoruldum artık tek başıma bakıyorum bebeğime eşim işte aşırı bunaldım ne zaman uyuyacak artık dört gözle bekliyorum 2 saat uyumamistir kesintisiz bugün kakasını yapmadı ondan mı uyumuyor acaba 😭😭
Halime0638 sarisinbayan gazı veya ac olabilir mi ağlamıyor sakin duruyorsa uyumak istemiyordur benimde bazen cok nadir uyumazdi annem aglamiyorsa sorun yok derdi ıkınıyorsa falan bı gazını cikartmayi dene iyice
Selinay-ela sarisinbayan Merhabalar, Allah kolaylık versin benimde bebeğim 48 günlük aynı şeyleri bende yaşadım gece yatmadan duş aldır çok güzel uyuyor sonrasında. Sağlıkla büyüsün 🙏
DorugunAnnesiaa sarisinbayan yarım kundak yap ve beyaz gürültü aç bide karanlık odada uyut bunu her zaman yap ki daha uzun süre uyusun
Mlkarzu sarisinbayan gazı var kuzum.karnina güzelce masaj yap. Kısa süreli yüz üstü yatir .ayaklarını karnına getirerek egzersiz yaptir
sarisinbayan Halime0638 gazı yok masaj yaptım karnı yumuşacık oldu eminim olmadina meme artı mama veriyorum karnı tok almıyor memeyi kabız acaba ondan mı uyumuyor 😔
Mlkarzu Eğer ıkınıyorsa gazı vardır ondan uyuyamiyordur, karni aç ,altı pis olursa da uyuyamaz. Bunlarda sorun yoksa ılık bir suyla güzelce yıka masaj yap emzir /karnını doyur kucağında uyutmayi dene
sarisinbayan Mlkarzu karnı tok altı temiz masaj yaptım gazını çıkardım ama yok uyumuyor ağlıyor sürekli kaka yapmadi bugün karnımi ağrıyor acaba yapmadigindan bilemiyorum 😔
Papatya2636 sarisinbayan 23 günlük ve öğlen 1 den bu yana yatmadı şimdi uyudu inşallah kalkmaz mememse uyumak istiyor hep ne yapacağımı şaşırdım kakasını yapamadı ondan galiba🤷🏻♀️
Halime0638 sarisinbayan kabız sa rahatsız oluyordur tabi canım 1 cay kaşığı zeytinyağı içir bide kullandığın mama ne büyük ihtimalle o kabız yapmıştır mamayi değiştirmeni öneririm mamayi söylermisin
sessizlik12 sarisinbayan poposuna sicak pamuk uygula(sadexe makatin ucuna deydiriyosun oraya girme fln olmiycak cnm )kakasini kolaylikla yapacaktir mamasinin icine 1cay kasigi zeytin yagida koyabilrsin
sarisinbayan Haffuse teşekkür ederim video için zeytinyağı ile çok güzel masaj yaptım gazını çıkardım ama ağlıyor 😔😔
Bsr-ygt sarisinbayan canım ilk zamanlar hep öyleydi bizde de aynı durum vardı hiç uyumuyordu zor bela uyutsam bile 5 dk sonra uyanıyordu gazı olduğu için uyanıyordu bence benim oğlumda kakasını yapmıyordu 4 5 günde ancak yapıordu dr. Anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar yapmaması normal demişti kabızlık değilmiş yani.
sukusu21 sarisinbayan ılık bir duş aldırdınız mı acaba ya da ne kadar süredir evdesiniz annenin stres düzeyi de uyumama nedenidir cünkü sizim duygulariniz direkt bebege geciyor ve kortizol duzeyi yukseldiginden uykuya gecisi zor oluyor once bunları acikliga getirelim sonra birkac sey daha onerecegim
Haffuse sarisinbayan allah daglik sihat versin ikinize de🥰 Zor zamanlar, atak haftasi da olabilur, birde gaz sancisiyla bulaninca, cok daha zor oluyor… Az kaldi, pik noktasindasiniz, yavas yavas bundan sonra azalmays baslauacak bi siklayetleri insaAllah🤗
sarisinbayan Papatya2636 aminn inşallah artık sabır kalmadı vallahi çok bunaldım vereceğim kimse yok 😔😔 5 dk bile rahatlayamiyorum😔😔
sarisinbayan Bsr-ygt anne sütü artı mama veriyorum göbek fıtığımiz var kabız olmaması lazım çok üzülüyorum elimden birşey gelmiyor 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim ama hala yapmadı 😔😔