Meltemm3 Merhaba :) ben 13 yaşımdan beri yaşıyorum şuan 25’im dediğiniz gibi insanların sürekli soru sorması insanı en çok strese sokan ama hiiiç takmayın öyle işte diyip geçin ben en son intagramda hikaye atmıştım bu bi hastalık ve kronik bana sorup durmayın ben böyle de güzelim bana kendimi eksik hissettiriyorsunuz diye. En çok uzak durman gereken şey stres. Sonra buhar şöyle ki demlik buharı ütü buharı bile çok etkili cilt bakımındaki buhar vs. Benim kronik ve ben bununla yaşamayı kabul edince inanın azaldı sadece çenemde sabit duruyor ama onlar benim parçam yapıcak bir şey yok. Lütfen en önemli şey her önerileni yüzünüze uygulamayın mahvedersiniz. Cilt tipinize uygun bir nemlendirici alın. Bunu deneyerek bulabilirsiniz her iyi marka sizin cildinize iyi gelmez. Cildinizi koruyun temiz tutun ama sürekli yıkamayın tabi. Ama önce cildinizi sevin ben kendime çok çektirdim çok kompleks yaptım hiç bir faydası olmuyor aksine çoğaldıkça çoğalıyor kabul edin ve gülümseyin eminim çok güzelsinizdir🌸