10ay 2 günlük bir oğlum var son bir haftadır gündüz 2. Uykuya aşırı direnme hatta uyumama başladı saat 4.30 da uyuması gerekirken 2. Uykuyu dün 18.30 da mama sandalyesinde uyuyakaldı artık be yapsam uyutamadım tabi 40 dk anca uyudu şekerleme gibi yaptı çok geçmeden uylusı geldi ama gece uykusuna geçiside 1,5 saat sürdü tek uyku için erken normalde desteksiz uyuyor ama 1. Uykuyuda max 1.s 20dk uyur fazla uyusa tek uykuya düşeceğim bir türlü anlamadım uyku gerilemesi mi tek uyku isteğimi bilemedim bu zamanlarda sizde de böyle birşey oldumu me kadar sürdü olduysa tek uykuya geçiş yapan anneler nasıl yaptınız gündüz uykusunu nasıl uzattınız acaba bu arada atak haftasıda değil😵💫