Deletedmom_20 Nurcinnn ya biraz anlatır mısın ben yeni kayıt olacağım da çocukla evde dururken bir yandan bitirmek istedim
Nurcinnn Deletedmom_20 bende ayni sizin gibi düşündüm hem çocuğuma bakarım hemde okurum diye 2. Yılımdayım çokta güzel oluyo her dönem kitap aldım ama kitap almadan da auzefin kendi slaytlrı var ordan bile çalışablirsiniz
Deletedmom_20 masal2323 yaa bitmiş neredeyse biraz bilgi alabilir miyim pekii dersler nasıl kitap falan durumu işte aklınıza ne gelirse. Birde ilerisi için ne düşünüyorsunuz
masal2323 Deletedmom_20 ben zaten devlet memuruydum bölüm değiştirmek için düşündüm dersler de genel itibariyle kolay auzef ve Atatürk Üni ikisinde de var
masal2323 Deletedmom_20 internette bir sürü yayın evi var onlardan 90 TL karşılığında satın alıyorduk notcopy beyaz adam gibi yayın evleri instagram da mevcut