Merhaba kızlar yukarda yazdığı gibi kızım 5 ay 28 günlük yani 6 aylık olduk çok şükür qma artık uymakta o kadar zorlanıyoruz ki uykusuzuşuktan gözlerini okşamaktan kıpkırmızı yapıyor ağlıyor sızlıyor asla uyumuyor yoruluyorum artık ne yapacağımı bilemiyorum neden böyle oluyor geçici bir süreç mi nolur bir şeyler söyleyin lavanta yağı döküyorum pamuğa 2 damla yanına koyuyorum felan ama banamısın demiyor ne gece ne gündüz yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor nerde yanlış yapıyorum bana yardım edin