BuseGizem Anneler bebeğim 2 aylık bu saatlerde mememle kavga ediyor ağlıyor.3 kerede kustu bugün baya.Uyku mu gaz mı açlık mı? Şaşırdım kaldım vala iyice .Tok olup olmadgını nasıl anlarım elleri yumru şeklinde?
Pingca BuseGizem gaz gibi duruyor canım Allah kolaylık versin biz çok çektik hala da çekiyoruz gazdan ☹️
Klymeneninatlasi BuseGizem dolu bez sayısından doyduğunu anlayabilirsiniz ☺️ Kaç bez dolduruyor gün içinde ☺️
Canparcam_ BuseGizem Gazdan yapıyor muhtemelen endişelenme canım aciktigi zaman bunu sana belli eder zaten karnına ve ayaklarına masaj yap , ayrıca bacaklarını da yukarı aşağı hafifçe çekersen çok bastirmadan tabi gazını cikarmasina yardımcı olursun 🤗
findiginannesi_ BuseGizem canım benimki de aynı göğsünüzü emmeye çalışıp da ağlıyorsa muhtemelen gaz sancısı var ondandır I love masajı yap YouTube var bende işe yaradı dene bence
Halime0638 BuseGizem ben mama veriyorum ama gazi olduğu zaman biberonla kavga ediyor icmiyor mide gazini çıkarınca içiyor gazını çıkarmalısın oyle emicektir
Dondurmalikahve BuseGizem İlk önce alltaki yazdığına yorum yapıcam bebeklerin elleri yumruk şeklinde olur açlıkla ilgisi yok. Gaza benziyor gazı veya fışkırarak kustuysa reflüde olabilir.
BuseGizem Gazından dolayı ememeyince aç kalıyor bende mama verdim şimdi sustu.Bi yandan da göğüsüm cok emdiği için yumusak kalıyor istediği akışta olmayınca mı acaba sinir yapıyor anlamadım kafam ıyıce cok karıştırma