Yavrumm1 ben sadece mama ile büyüttüm. İçer içer istediği kadar verin. İçtiğini içsin içmediğini dökün gitsin. Ben ona buna uydum, çok veriyorsun, o kadar içemez o dediler vermedim 40-50 günlükken. Çocuk her an ağlıyordu. Meğer açlıktanmış 😢😢 sonra verdim ne kadar istiyorsa. Kendisi karar verir bebek. Kolay gelsin 🤗