DiNoSaUr 2 aylık oğlum kaka yapmış gibi kokuyor altını açıyorum sadece idrar yapmış sizce neden böyle olur idrar yolu enfeksiyonu mu? Doktora söyledim tahlil vermek istiyosan idrarı getir dedi nasıl alacağım idrarını?
Dondurmalikahve DiNoSaUr Hastaneye gidin laboratuvarda idrar torbası verirler erkek bebekte kolay olur idrar alması.
Sinemisssss DiNoSaUr eczaneden de alabilrsin torbayı ama temiz olmalı önden iyice sil bebeğini cnm ve 30 dk içinde götürmelisin
Keremikooo DiNoSaUr gün içinde idrarı sürekli bu şekilde mi kokuyor? Mesela benim oğlum sessiz gaz çıkardığında bazen kaka yaptığını sanıyorum kokudan dolayı açıp bakıyorum bezi temiz sadece idrar oluyor öyle bişey olabilir mi acaba sizinde
DiNoSaUr Dondurmalikahve acile gittiğimizde veriyolarmı o torbadan sağlık ocağı vermedi eczaneye gittim bizde yok dedi
Dondurmalikahve DiNoSaUr Çocuk doktoruna randevu alın tahlil için onlar verir. Hemen tahlil verilmeli yarım saatden sonra verilen idrar geçersiz olur.
DiNoSaUr oksitosin idrar tahlilinde biraz yüksek çıktı ama doktor önemli değil bunun için yatış verilmez zaten kakayla bulaş gelmiş dedi geri yolladı bizi iyikide yollamış geçti şimdi kakasınıda yapıyo bebeğim boşu boşuna antibiotik almadı
DiNoSaUr oksitosin güya çıkmamış 4 olması gereken değer 9 du kakayla karışık gelmiş bundan bir şey olmaz dedi eğitim araştırma
oksitosin DiNoSaUr çok gecmis olsun, suan ayno durumu biz de yasıyoruz yeşil kaka yapıyor ara sıra, çişi kaka gibi kokuyor, biraz düzelir gibi oldu tekrar başladı