Kızım 20 aylık ve her gün dışarı çıkarıyor kayınvalidem evde sıkıldığı için dışarda çocuklarla birlikte oynuyor. Güneş kremi kullanmam uygun mudur sizce bir de önerdiğiniz bir krem var mı ? Kararsın istemiyorum açıkçası birde yAni sıcak oluyor çok yüzü şapka da takmıyor malesef 😒### **
**