2 buçuk yaşındaki oğlumda bir haftadır soğuk algınlığı, grip hali var. Burun akıntısı, boğaz ağrısı vardı. Bugün gözlerinde sulanma ve çapaklanma başladı. Sabah uyandığında bi gözünü açamadığını fark ettim çapak olmuş. Sildim temizledim. Daha sonra gün içinde de çapaklandı sürekli. Şimdi gözleri hafif şiş gibi ve baya çapak olmuş sulanıyo sürekli . Sildirmiyo da ve çok da huzursuz. Yaşayan var mı daha önce. Göz olunca endişelendim