Busemertt 2minnosannesi0 deerma kullanıyorum çok pratik bebeğim emeklemeye başladı her gün süpürüp arkasından siliyorum suyu mopu hazır oluyor uğraşmıyorum
Merveth 2minnosannesi0 vipahmet kullanıyorum, bezini çıkardıktan sonra takması eziyet. Ve bezi ıslattıktan sonra sıkması pek iyi değil granitlerde ıslak nezle silince nasıl iz kalırsa öyle iz kalıyor ama parkelerde sorun olmuyor
Busemertt yesim42 hayır 3 tane elimde patladı oğlum da yapmak istiyor bazen düşürüyor hemen kırılıyor