Benim bebegim 16 gunluk. Meme ucum olmadigi icin silikon ucla veriyordum. Ilk basta alamadi. Ememedi sikintilar yasadik. Doktor mama takviyesine baslatti. Her firsatta emzirdim. Mamayi biberonla verdim. Sonra gene aralarda süt sagdim. Onuda biberonla verdim. Simdi memeye alistigimiz ve kilo artisimiz oldugu icin mamayi biraktirdi doktor. Ama gene sagdiklarimi biberonla verdim. Sikinti yasamadik. Doktor kendi dedi ben kasikla vereyim dedim. Sikinti olmaz duz tutup biberonla verebilirsin dedi