Aysederindemirbas anakzusu ben hero baby kaşık mamasını biberona alıssın diye sıvı sekilde biberonda veriyorum
anakzusu enfalinannesi240 kaç numara olucak peki 8 aylık detaylı söylerseniz bı arastitip alıyım bende insllh içer bunu😇
edizsmom anakzusu merhaba bebeğiniz içtimi hipp öarka mamayı acaba benim bebeğime başlamak istiyorum devam sütü ama bir yürlü içire edim direk itiyor biberonu uykuda bile olsa artık sütümde yeterli değil geceleri sık kalkıyor