purpleblue açım diye ağlayana kadar emin olamıyorum ben şuan 3 aylık aç olduğunda da ellerini emmeye çalışıyor kesfetmek amaçlı da egerki 2 saat olmamissa vermiyorum ağlarsa açım diye öyle veriyorum 2 saat gectiyse direk veriyorum ac olmazsa almıyor zaten sende 2 saatten once oyle yaparsa aglayana kadar verme tabi şöyle bisey var bebegin belkide cok çabuk sindiriyo acikmis da olabilir sen anlarsın zaten annesi bizimki tahmin sadece🌼 ac olduğunu düşünüyorsan hissediyorsan ver az degil de cok gelirse cikarir doktorlar emmek istediği her an emzirin diyorlar dene emerse emzir