Essare Hapşırık ve arasıra öksürük var ateşi ilk defa 36.6 ya yükseldi sizce napmaliyim. Ne yersem sütümden bebeğime geçer
Dondurmalikahve Essare ateşi ilk defa 36.6 ya yükseldi sizce napmaliyim. O ateş normal vücut sıcaklığı ilk 3 ayda 37,5 buçuk sonrası hemen hastaneye gidilmeli. İzotonik su ile burnunu temizleyin şimdilik. İlaç vermeyin şimdi . Odasına buhar verin nemlensin.
Essare Alpingo evet temizliyorum.. onuda ne sıklıkta kullanmam gerektiğini de bilmiyorum günde 3 kez belki 4 kez okuyor çok mu sıkıyorum ne..ateşi normal.mi.gervekten
Alpingo Essare 37.5 a kadar normal sayılıyor calpolun varsa uyandığında ver istersen bi çay kaiığı yada 2.5 ml şırıngayla,günde 4-5 kez yabailirsin yeterki güzel temizlensin