Aliarel Kızlar 9 martta bebeğime BCG aşısı yapıldı. Bu günlerde daha bir kızarıp iltihaplanmış. Çok ciddi mi? Yarın dr götürücem
Nesli06 Aliarel verem aşısı zaten öyle olur korkma. Bizlerinde kolundaki aşı izi verem aşı izi. Herkes te bu şekilde oluyor
Domino Aliarel normal cnm benim oğlumun da öyle oldu hemen hemşiresini aradim aşı ise yaramış o zaman dedi. Hayta alıntı oldu toplu iğne ucu kadar delik açıldı. Şu an izi de var hala hatta sende de vardır şimdi böyle yanık izi gibi
Belinayys Bcg aşısında öyle oluyor canım hatta akıntılı bile olabiliyor aşı yeri, bu aşının tuttuğunun göstergesi demişti doktor bize. Sıkmamamızı söylemişti bir kaç hafta öyle akıntılı olabilir kızarık olabilir korkmayın demişti.
Nesli06 Aliarel yok yok korkmayın aşıdan birkaç ay sonra akıyor zaten. Hatta yara olup akması iyi derler. Aşının tuttuğunu gösterirmiş. Aklınız kalmasın🥰
Mommy035 Bebeğim 4.5 aylık iltihaplı hali geçti. Şimdi sadece yanık izi gibi kaldı zamanla o da geçecek. Korkma annesi o izin olmaması inan daha kötü sonuçlara sebep olurdu. İz ve iltihap oluşmasaydı en iyi ihtimalle tekrar aşı olurdu ama Allah korusun bebeğin koltuk altındaki lenf bezleri bile şişebilirmiş. Korkma olması gereken oluyor