Bebegim 3 aylık normalde kusan bir bebek degil ama bugün ara ara kusuyor sürekli kokusuz sanki bir anda sancısı var gibi sıçrıyor sürekli ama gazınıda kakasınıda yaptı ateşide yok ne yapacağımı bilmiyorum basına gelen var mı agrı kesıcı fıtıl verdım biraz iyi geldi neden kusuyor sizce 😣