Merhaba kızlar,
Doktorumuzun izniyle iyi geceler çayını kullanacağız fakat bebeğim beş aylık ve anne sütü ile besleniyor, siz nasıl verdiniz suyla karıştırarak mı yoksa anne sütüyle ki,? Etkisini gördünüz mü? Sadece annelerde içebilir mı? Destek verir misiniz