Evde olsaydı evdeki masayı donatacaktınız dışardayken de piknik masasını donatırsınız ne olacak ki? Pastanızı alın kekinizi, böreğinizi, sarmanızı yapın yine evdeki gibi. Ben çok şahit oldum öyle doğum günlerine 😊 sağlıkla büyüsün inşaAllah şimdiden nice senelere 🎉🎊