Yonja Sezeryan sonrası 50 gün kanama sürdü sonra bitti. Aradan bir hafta sonra yine seyrek şeklinde kanama geldi yardım lütfen dikiş TE mi sorun var acaba?
eylulada28 Yonja kanama dikişte mi ki ? Sonlara doğru kanama baZen durup tekrar başlıyor lekelenme de normal yada lohusalığınız bitmiş adet olabilir
Yonja eylulada28 yok mesane de kanama adet kanaması gibi seyrek ama. Normalde 50 gün sürdü benim kanamam. Sonra bir hafta geçti şimdi yine seyrek geldi anlamadım neden
Yonja mucizem3006 ya benim 50 gün sürdü sonra işte şimdi tekrar seyrek geldi anladım. Adet kanama yi o 50 gün içinde geçirmiş olabilir miyim
Meleklianne Benım kanamam 82 gün sürdü tam sımdı kızım 4 aylık 2 hafta once adet oldum sımdı ılıskıden sonra yıne kanama basladı bnde soktora gıdıcem sorun olabılır sızde gıdın