Merhaba! Anneler bebeğim 2.5 aylık meme,mama olarak devam ediyoruz.Mama takviyesini kesmek istiyorum ama sütüm yeterli olur mu bilemiyorum.Bilginiz varsa beni aydınlatirsaniz sevinirim.Göğsümü sağdığimda yaklasık 45 dk her iki goğsumden 20,30 cc ancak süt cıkiyor.Bebeğim emdigi zaman cok sinirleniyor ve sürekli tepinip göğsümu saga sola cekistirip birakiyor.Acaba sütüm yetersiz oladuğu icin mi boyle yapiyor anlam veremiyorum.Cevremdeki arkadaslarim 20 dk sağma ile 120,150cc süt çıkartıyalar.Bu durum kafamı kurcalıyor simdiden tesekkurler