Ben_anneyim ben geçen yıl şehir hastanesinde doğum yaptım, bebeğim bir hafta yoğun bakımda kaldı.
Kovidden dolayı temas yasaktı. Sadece iki dakika uzaktan görebiliyordum, onda da hemen çıkarıyorlardı. Her gün süt sağıp götürdüm.
Dğzenli sağın, moralinizi yüksek tutun, bol sıvı alın sütünüz gelir.
Çok geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlıkla kavuşun inşallah