Hayallerhayatolsa valla ben bekarken ablamlar 3 katlı villada oturuyorlardı site tarzıydı orası dizili bir sürü villa vardı etrafımızda. Ablam ve eniştem bir kere 2 çocuğu bana bırakıp Alanya ya tatile gitmişlerdi baş başa. Ben çocuklarla tek kalmıştım. Başta yaparım sanmıştım ama aşırı korkmuştum o sıralar eşimle sevgilydik. Eşime demiştim korkuyorum gelipynımda klırmısın akşamları diye o da sağolsun gelmişti ablamlar gelene kadar yanımda kalmıştı. Yani siz de yanlız kalacaksınız büyük ihtimalle bilemedim ki yani korkabilirsiniz belki. Ben normalde evde tek kalmaktan korkan bir değilm ve o zaman da korkmam sanmıştım ama öyle olmuyormuş gerçekten.